Pomoc a časté dotazy (FAQ)

Zde najdete nejčastější dotazy našich zákazníků a návštěvníků.

Pokud jste odpověď na svůj dotaz přesto nenašli, kontaktujte nás.

E-mail: info@cotonea.cz

Adresa: Elmertex k.s., Náchodská 227, 549 32 Velké Poříčí
 

Otázky týkající se používání webu

Proč se stránka v mém prohlížeči nezobrazuje úplně/správně?

Snažíme se, aby naše stránky byly přístupné a použitelné pro každého uživatele. Bohužel to není vždy možné vzhledem k velkému počtu používaných prohlížečů. V zásadě by však naše webové stránky měly umožňovat bezchybné surfování a nakupování ve všech prohlížečích nejnovější generace. Pokud to není váš případ, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Budeme se snažit situaci napravit.

Jak je tento web bezpečný?

Naše stránky, které vás žádají o zadání citlivých informací, jako jsou hesla nebo bankovní údaje, jsou chráněny velmi silným šifrováním SSL. To znamená, že je přinejmenším velmi nepravděpodobné, že třetí strana bude moci zobrazit vaše data při jejich přenosu. Tato opatření jsou však účinná pouze v případě, že si sami zvolíte silná hesla, budete na svá hesla dávat pozor a po odhlášení zavřete prohlížeč.

Jak se mohu přihlásit ke svému účtu Cotonea?

Klikněte na odkaz „Přihlášení“ vpravo nahoře. Uživatelský účet získáte, pokud si účet založíte během procesu objednávky nebo v části „Přihlášení“.

Co jsou cookies a jak je aktivuji ve svém prohlížeči?

Z bezpečnostních důvodů používá náš obchod soubor cookie, který ukládá ve vašem prohlížeči. Soubor cookie obsahuje pouze jedinečné číslo pro identifikaci během procesu objednávky. Abyste mohli přidávat produkty do nákupního košíku a objednávat je v našem obchodě, musíte ve svém prohlížeči aktivovat soubory cookie.

Dotazy ohledně mé objednávky, platby a doručení

Jak rychle obvykle dodáváte?

Naše zboží je skladováno ve skladu naší mateřské společnosti v Německu (více viz www.cotonea.de). Počítejte prosím s tím, že se v důsledku toho může doručení našeho zboží o něco prodloužit.
Zboží je přepravováno naší interní přepravou každý týden v úterý z Německa do naší firmy. Poté je ihned odesíláno tuzemským přepravcem (většinou společností PPL) na adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Pokud je zboží skladem, bude v závislosti na dni, kdy jste si zboží objednali, doručeno v průběhu 3-14 dnů.
Pokud jste si zvolili platbu předem, odesíláme Vám zboží poté, co jsme Vaši platbu přijali.
V každém případě se ale snažíme doručit zboží co nejrychleji!

Co mohu dělat, když se mi objednané zboží nelíbí?

Máte právo na odstoupení od smlouvy a můžete objednané zboží vrátit do 14 dnů od obdržení zboží.

Rád bych zaplatil předem. Kdy a na jaký účet musím částku převést?

Po odeslání objednávky převeďte fakturovanou částku na následující účet:
bankovní účet číslo     283437789/0300 -  ČSOB
variabilní symbol:     číslo objednávky
Do zprávy pro příjemce případně pro lepší identifikaci uveďte své jméno.
Jakmile bude platba připsána na náš účet, začneme expedovat vaše zboží.

Jaké jsou náklady na doručení? Doručujete zdarma?

Pokud objednáváte doručení zboží v České republice a Vaše objednávka přesáhne 3.000 Kč, pak vám neúčtujeme žádné náklady na dopravu.
Pokud je hodnota objednávky nižší, účtujeme Vám 120 Kč jako dopravné (a případně i 50 Kč, pokud jste si vybrali doručení zboží na dobírku).

Jak bezpečná je moje objednávka v obchodě Cotonea?

V souladu s našimi zásadami ochrany osobních údajů nakládáme s vašimi údaji velmi opatrně. Během celého objednávkového procesu je přenos vysoce šifrován 256 bity. Na našich serverech ukládáme pouze nejnutnější informace. Pokud u nás nemáte vytvořený zákaznický účet, po zpracování objednávky vaše údaje vymažeme.